ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שישי, 23 בנובמבר 2012

חטופה 2

שם הסרט: חטופה 2
תאריך יציאה: 4.10.12
תקציר:
לאחר האירועים בפריס בצילום, קרובי משפחה של האנשים אשר בריאן מילס (ליאם ניסן) שנהרג בעת חיפוש עבור בתו, קים (מגי גרייס), מגיעים מצרפת ולחזור לעיר הולדתו של טרופוחה, אלבניה, ללוויה של הגברים המתים . במהלך הטכס, מוראד (rade Šerbedžija), המעסיק של גברים ואביו של מרקו, שנרצח על ידי בריאן התחשמלות והיה חוטפו של קים, מצבים שהם ימצאו בריאן לנקום את מותם של יקיריהם.
כשהגיע לביתו של קים לקחת אותה בשיעור נהיגה, בריאן לומד מהאמא שלה לנור (פמקה ג'נסן), שכרגע יש בעיות במערכת יחסים עם בעלה, שקים היא לא שם אלא בביתו של החבר שלה. לאחר שבעלה של לינור מבטל את החופשה שלהם לסין, מצביע על כך שבריאן קים ולינור להצטרף אליו באיסטנבול, טורקיה, לאחר שהוא יסיים את משימת עבודה שם. לאחר שהוביל להאמין שהם לא לקחו אותו בהצעה, בריאן הוא מופתע לגלות שקים ולינור פרחו מאכן להצטרף אליו.
מאוחר יותר, לאחר שאכל ארוחת הצהריים בשוק, קים נשארת מאחור במלון, בניסיון לעזור להורים שלה להצית מחדש את מערכת היחסים שלהם. בעוד בריאן ולינור בחוץ, הם נרדפו על ידי אנשיו של מוראד, ולמרות מאמציו של בריאן, לנור הוא נתפס, ואלץ את בריאן להיכנע. לפני שהוא עושה זאת, הוא קורא קים להסביר את המצב ואומר לה מה להסתיר. עצה מבריאן, היא מצליח לחמוק מהחוטפים ולברוח מלון לרחובות איסטנבול, עם בריאן בשבי.
בריאן מתעורר עם ידיו קשורות לעמוד בחדר חשוך. שימוש במכשיר תקשורת שהוא הוסתר בגרב שלו, בריאן קורא קים וההורה לה ללכת לשגרירות ארה"ב ולספר להם מה קרה, אבל היא מתחננת להזדמנות לעזור לו ולינור, שהוא מחליט לתת לה. תחת הדרכתו של בריאן, היא פותחת את מזוודת הנשק וזורקת רימון חי מחוץ לחלון. בריאן מנצל את הזמן שלוקח לקול הפיצוץ כדי להגיע אליו על מנת להסיק את המיקום שלו. אז הוא יש לה לקחת את אקדח ועוד שני רימונים ולנסוע לעבר מיקומו דרך הגגות, בזמן שהוא משחרר את עצמו מכבליו. בריאן לאחר מכן שולח את אדי ארובה כדי לאתר את מיקומו, וקים מפילה את האקדח במורד הארובה, המאפשרת בריאן להשתמש בו כדי להרוג את השומרים ולברוח בניין, והותיר לנור מאחוריו כשהוא מציל את קים, שהוא נרדף.
בריאן חוזר מאוחר בכוונתו להציל את הנור, אבל אין הוא מסוגל לעשות זאת כמו שהיא כבר נלקחה משם. זה מאלץ את בריאן וקים לנסוע דרך העיר במונית נגנבה בעת היותו נרדפו על ידי אנשיו של מוראד והמשטרה, שהוזעקו על ידי נהג המונית. המרדף מסתיים עם בריאן וקים של החותך דרך מחסום צבאי שהוביל לשגרירות ארה"ב. בריאן קורא סם (ילנד Orser), חברו ועמיתו ה-CIA לשעבר, ויש לו להפסיק את שומרי השגרירות. לאחר ששנן את מסלול החוטפים השתמשו כשהם לקחו 1 בריאן ולינור לבית הבטוח של מוראד, הוא חוזר לבניין והורג את הגברים ששמרו לנור לפני ההתמודדות עם מוראד. לאחר אישור עם מוראד ששני בניו הנותרים רוצים נקמה צריך להרוג אותו בריאן, בריאן מציע לתת לו ללכת אם מוראד משאיר בריאן ומשפחתו בלבד. מוראד לכאורה מסכים, ובריאן טיפי האקדח שלו, אבל כשגבה מופנה אלינו, מוראד תופס את האקדח והניסיונות לירות בריאן, רק כדי לגלות שבריאן כבר רוקן את המחסנית. מוראד מנסה לתקוף את בריאן, אבל בריאן דוחף אותו אל קיר, ושפד אותו על וו מגבת והרגתי במקום. בריאן אז reunites עם לינור.
שלושה שבועות מאוחר יותר, משפחת מילס אוכלת בבית קפה כדי לחגוג קים עוברת מבחן הנהיגה שלה. הם הצטרפו, להפתעתו של בריאן, על ידי החבר של ג'יימי של קים, קים ושחוק שואלת את האב המגונן מדי שלא יירה בו.





ג'אנגו ללא מעצורים

שם הסרט: ג'אנגו ללא מעצורים
תאריך יציאה: 17.1.2013
תקציר:

Django (ג'יימי פוקס) הוא חית עבדים בדרום העמוק לאחר שנפרד מאשתו Broomhilda (קרי וושינגטון). כאשר ג'נגו הוא מוחזק למכירה פומבית כשפחה, ד"ר קינג שולץ (כריסטוף וולץ), צייד ראשים שמתחזה לרופא שיניים, משחרר את ג'נגו מהמאסטרים המרושעים שלו, אחי שפק (ג'יימס רימר וג'יימס רוסו), ונותן לו את האפשרות של לצוד ולהרוג את האחים הפריכים, כנופיה אכזרית של רוצחיהם רק Django ראה. בתמורה, ישחרר ולץ ג'נגו מעבדות לחלוטין ולעזור Broomhilda הצלה מהמטע של הבעל המקסים אך אכזרי, קלווין Candie (ליאונרדו דיקפריו).