ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

הבלתי אפשרי The Impossible תקציר

שם הסרט: הבלתי אפשרי The Impossible
שנת יציאה: 20.12.12
תקציר:סיפור מפחיד ורגשי המבוסס על ניסיונה של משפחה אחת של הצונאמי 2004, בלתי אפשרי הוא חשבון משכנע של התמדה והישרדות לנוכח אסון וכאוס בלתי נתפס.

מריה (נעמי ווטס), הנרי (יואן מקגרגור) והשלושה בניהם להתחיל את חופשת החורף שלהם בתאילנד מצפים לכמה ימים בגן העדן טרופי. אבל בבוקרו של 26 בדצמבר, כמשפחה מרגיעה מסביב לברכה לאחר חגיגות חג המולד שלהם בלילה שלפני, בשאגה מפחידה מתרוממת ממרכז הארץ.כמריה קופאת בפחד, קיר ענק של גזעי מים שחורים על פני שטח המלון כלפיה.

הנרי תופס את שני בנים הצעירים, סיימון ותומס, אבל זה מאוחר מדי: את מנפץ הגלים לתוכו עם כוח עצום ומחלץ את אחיזתו. מריה היא דחפה מתחת למים, שם היא נמחצה וחבולה מפסולת אל סף המוות. בסוף היא משטחים בים שחור סוער, אשר שקוע מלון בן שלוש קומותיה ונוף המקיף אותה. התנשפויות מריה לנשימה, בזמן שהיא מנסה להבין מה בדיוק קרתה, משוכנעת שמשפחתה כבר נמחקה בהרף עין. אבל אז, בנה הבכור, לוקאס (טום הולנד), המשטחים קדימה כמה מטרים בשיטפון הפראי. פנים אל פנים עם משהו בלתי צפוי ובלתי נתפס, היא חייבת להילחם נגד כל הסיכויים להישרדותו של הילד שלה.ושלה עצם.

מבוסס על סיפור אמיתי, בלתי האפשרי הוא חשבון בלתי הנשכח של משפחה נתפסה, עם עשרות אלף זרים, בבלגן של אחד מאסונות הטבע הקשים ביותר של זמננו. אבל האימה אמיתית בחיים ממתנת את התצוגות בלתי הצפויות של חמלה, אומץ וחסד פשוט שמריה ומשפחתה נתקלות בשעות האפלות ביותר של חייהם. שניהם האפי ואינטימי, הרסני והמרומם, את הבלתי האפשרי הוא מסע לליבה של הלב האנושי.
טריילר:

הרווקה Bachelorette תקציר

שם הסרט: הרווקה Bachelorette
שנת יציאה: 20.12.12
תקציר:
קירסטן דאנסט, איסלה פישר, וכוכב יזי קפלן בקומדיה על שלושה חברים מתפקדים המנסים להשאיר את העבר מאחורי בעת ששירת כהשושבינות בחתונתה של אישה שלעגו ללא רחם בחזרה בבית הספר תיכון. כנערים, ריגן (דאנסט), Gena (קפלן), וקייטי (פישר) נהגו לקרוא לבקי (וילסון רבל) "פן חזיר". שנים מאוחר יותר, בקי עומד לקשור את הקשר ומבקש חברים לכיתה לשעבר מגרו אותה להצטרף למסיבת החתונה. ולמרות שריגן נחוש לתת בקי bash הרווקות האולטימטיבית, Gena חדת לשון כבר החל לחגוג קשה גם לפני הלילה הגדול, וקייטי הגחמני נראה שיש בראשה תקוע בעננים. מאוחר יותר, כנשים להתנתק והאלכוהול מתחיל לזרום, תקלה עם שמלת הכלה שולחת את האירוע כולו מסתחרר ויוצא משליטה, מה שמוביל ללילה סוער של הוללות, שאף אחד לא ישכח לעולם. ~ ג'ייסון ביוקנן, Rovi

טריילר:

לשחק באש Fire with Fire תקציר

שם הסרט: לשחק באש Fire with Fire
שנת יציאה: 2012, 20.12
תקציר: לאחר שהיו עד לרצח האכזרי של בעלים של מכולת ובנו; הכבאי, ג'רמי קולמן בקושי בורח עם חייו. כפי שהוא נאלץ להעיד נגד פשע האדנים, היגן, הוא ממוקם בתכנית להגנת העדים בהשגחתו של המרשלים האמריקאים.כזהות החדשה שלו הופכת לסכנת ג'רמי הוא נאלץ לקחת כמובן בלתי צפוי של פעולה על מנת לקבל את חייו בחזרה ולהציל את חייהם של אלה שהוא אוהב.
טריילר:

ארגו Argo תקציר

שם הסרט: ארגו Argo
שנת יציאה: 2012 22.12.12
תקציר: בשנת 1979, על השגרירות האמריקנית באיראן פלשה מהפכנים איראניים וכמה אמריקאים נלקחים כבני ערובה. עם זאת, שש מצליחין להימלט למעונו הרשמי של השגריר הקנדי וה-CIA שסופו של דבר ההורה להוציא אותם מהמדינה. עם כמה אפשרויות, exfiltration המומחה טוני מנדז רוקם תכנית נועזת: ליצור פרויקט סרט קנדי ​​מזויף מחפש לירות באיראן ולהבריח את האמריקנים כצוות ההפקה שלו. עם העזרה של כמה אנשי קשר אמין מהוליווד, מנדז יוצר תחבולה ותמורה לאיראן כמפיק השותף שלו. עם זאת, זמן אוזל עם כוחות הביטחון האיראניים סוגרים על האמת תוך שני חניכיו בבית הלבן יש ספקות כבדים בנוגע לפעולה בעצמם.
טריילר:

חיי פיי Life of Pi תקציר

שם הסרט: חיי פיי Life of Pi
שנת יציאה: 2012 20.12
תקציר: חיי פיי הוא רומן מופת ומקורי לחלוטין שהוא ברגע שהסיפור של יתומה צעירה שעומדת בפני קשיים אינסופיים בים הפתוח, ומדיטציה על דת, אמונה, אמנות וחיים שהם שנון כמו שזה הוא עמוק. שימוש בחוטים של כל הסיפורים הטובים ביותר שלנו, יאן מרטל טווה בהרפתקה רוחנית נפלאה שהופכת אותנו לשאלה מה זה אומר להיות בחיים, ולהאמין.
טריילר:

היחידה The Sweeney תקציר

שם:היחידה The Sweeney
תאריך יציאה: 22/12/12 2012
תקציר:

בהתבסס על התכנית של 70 בריטניה טלביזיה, סוויני מתמקד בבלש קשוח ביחידה המוטסת של משטרת המטרופולין של לונדון.

טריילר:

יום שבת, 15 בדצמבר 2012

ההוביט: מסע בלתי צפוי The Hobbit: An Unexpected Journey תקציר

שם :ההוביט: מסע בלתי צפוי The Hobbit: An Unexpected Journey
שנת יציאה: 2012 החל מה13.12.12
תקציר:ביום הולדת ה -111 שלו, עם פרודו בגינס עוזב לחכות לגנדלף האפור, בילבו בגינס מחליטה לכתוב את הסיפור המלא של הרפתקאותיו לקחו לפני שישי שנה. בילבו כותב על, איך לפני המעורבות הממשית שלו, הגמד ת'רור הופך מלך שמתחת להר ומביא עידן של שגשוג למשפחתו עד הגעתו של סמוג הדרקון. צויר על ידי כמות הזהב שצברו את הגמדים, סמוג הורס העיירה המקומית "mens של דייל לפני שייסע הגמדים של Erebor. נכדו של ת'רור, טורין, רואה העלפים על צלע הגבעה, והוא נדהם למצוא אותם לקחת החופשה שלהם ולא מסייעים לבני עמו. אירוע זה הוביל את הגמדים לתעב לילי מאז.
טריילר:

בלדה לאביב הבוכה Balada La'Aviv HaBoche תקציר

שם: בלדה לאביב הבוכה Balada La'Aviv HaBoche
שנת יציאה: 2012 החל מה6.12.12
תקציר:
הסרט מתאר את סיפורו המרגש וחסר המעצורים והניפלא של יוסף טאווילה אשר תפקד כנגן ה"טאר" האגדי של אנסמבל טורקיז.
בעקבות הנסיבות ופירוק הלהקה פרש טאווילה לעיירה שחוכת אל ושם הסיפור מתגלגל, מומלץ צפייה!

המדריך לאהבה The Ages of Love תקציר

שם הסרט: המדריך לאהבה The Ages of Love
תאריך יציאה: 2012
תקציר: הסיפור מחולק ל-3 חלקים:
נוער כיכוב ריקרדו Scamarcio ולורה Chiatti. רוברטו הוא עורך דין צעיר ושאפתן שעומד להתחתן עם שרה. כל חייו מתוכננים בצורה מושלמת. במהלך הפקעה שהוא מופקד עליו, הוא פוגש במיקול, בחורה יפהפייה ופרווקטיבית מכפר קטן בטוסקנה. זה כאשר הדברים מתחילים להסתבך ...

פדיון בכיכוב Finocchiaro Verdone ודונטלה קרלו.

פאביו, מגיש מפורסם, היה הבעל המושלם במשך 25 שנים.בלילה צד אחד, הוא פוגש את אליענה, פאם פאטאל מלא הפתעות. עמדה זו של הלילה אחד מוכיחה להיות יותר ממה שהוא ציפה כאשר היא מסרבת לעזוב ...

גיל תבונת הכיכוב של רוברט דה נירו, מוניקה בלוצ'י ומיקלה פלאסידו.

אדריאן הוא פרוף לתולדות אמנות אמריקאי שעבר לרומא אחרי הגירושים שלו. הוא חבר של אוגוסטו, השוער של הבניין, שתוסס ויולה בת עומדת לשבש קיומו ולהדליק שוב את אשו של שלומו ...

יום שישי, 7 בדצמבר 2012

לילה אחרון בעיר Stand Up Guys- תקציר

שם: לילה אחרון בעיר Stand Up Guys
תאריך יציאה-2013
תקציר- Val הוא שוחרר מכלא לאחר שריצה 28 שנים על סירובו לוותר על אחד ממקורביו הקרובים הפליליים. דוק החבר הכי הטוב שלו הוא שם כדי לאסוף אותו, ושניים מחדש בקרוב עם חבר צוות אחר ישן, הירש. הקשר ביניהם הוא חזק כתמיד, והשלוש משקפים על חופש אבוד וזכה, נאמנויות גאו ושטפו, וימים של תהילה עברו.ולמרות גילם, היכולת שלהם למהומה היא עדיין מאוד חייה ובריאה - כדורים עפים כפי שהם עושים מאמץ צהלות אמיצה כדי לפצות על העשורים של פשע, סמים ומין הם החמיצו. אבל אחד מחבריו לשמור על סוד מסוכן הוא נכלא בדילמה בלתי אפשרית על ידי בוס מאפיה לשעבר, ואת זמנו כדי למצוא חלופה מקובלת הולך ואוזל. כשהשמש עולה על האיחוד האגדי של החבר 'ה, את עמדתם הופכת להיות יותר ויותר נואש והם סוף הסוף להתמודד עם העבר שלהם אחת ולתמיד.


יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

המלכודת- Deadfall תקציר

שם הסרט: המלכודת- Deadfall
שנת יציאה - 2012
תקציר : כאשר תאונת דרכים משאירה את איש גלגל אחים ושוטר שמת, הם נפרדו ולעשות לרוץ לגבול הקנדי בנסיבות הקשות ביותר, סופת ערפל כבד בסמוך. בעוד אדיסון הראשים קרסו קאנטרי, יצירת מהומה בעקבותיו, ליזה הרימה ידי מתאגרף לשעבר ג'יי (צ'רלי Hunnam), בדרכן לקבלת הפנים של חג ההודיה עם הוריו, יוני (הסיסי ספייסק) ושריף בדימוס חת (כריס כריסטופרסון ). זה שם האחים הם התאחדו בעימות תמציתי ומרגש שדוחף את אגרות החוב של משפחה למגבלה.

מרגלת מתבגרת-So Undercover תקציר


שם הסרט - מרגלת מתבגרת - So Undercover 
שנת יציאה-2012
תקציר- כאשר ה-FBI שוכר אותה ללכת סמוי בסטודנטיות במכללה, מולי מוריס (מיילי סיירוס) צריך להפוך את עוצמה מחוקר קשוח, חוכמת רחוב ופרטי לבחורה מעודנת, מתוחכמת אוניברסיטה כדי לסייע בהגנה על הבת של מאפיונר חד פעמי. עם כמה חשודים ברשימה שלה, מולי באופן בלתי צפוי מגלה שלא כולם הוא שהם נראים, ובכלל זה בעצמה. - (ג) וינשטיין


פיץ' פרפקט-Pitch Perfect תקציר

שם הסרט- פיץ' פרפקט - Pitch Perfect
שנת יציאה- 2012
תקציר-Beca הוא שהבחורה שמעדיף להקשיב למה שיוצא מהאוזניות שלה ממה שיצא ממך. כשהגיע לקולג' החדש שלה, היא מוצאת את עוצמה לא נכונה לכל חבורה, אבל איכשהו הוא רירית לאחת שהיא לא הייתי בוחרת בעצמה: לצד מתכוונת נערות, נערות וילדות מתוקות מוזרות שרק דבר במשותף הוא איך הם נשמעים טובים כש הם שרים יחד.

כשלוקח קבוצת beca שירה אקוסטית זה מחוץ לעולמם של הסדרים מסורתיים והרמוניות המושלמות שלהם למחית קופצת כל חדש, הם נלחמים כדי לטפס את דרכם לחלק העליון של העולם האכזר של מכללה "קפלה". זה יכול בסופו של הדבר הכי המגניב אם הם אי פעם יעשו או המטורף ביותר, וזה יהיה כנראה קצת משניהם.

הנה בא הבוקס -Here Comes the Boom תקציר

שם הסרט: הנה בא הבוקס -Here Comes the Boom
שנת יציאה- 2012
תקציר-מתאבקים מכללות לשעבר סקוט וס הוא מורה לביולוגיה אדיש 42-בן בתיכון נכשל. כאשר קיצוצים מאיימים לבטל את תכנית המוזיקה ולפטר המורה שלה, סקוט מתחיל לגייס כסף על ידי עבודה צדדית כלוחם אמנויות לחימה מעורב. כולם חושב שסקוט הוא מטורף - יותר מכל אחות בית הספר, בלה - אבל בחיפושיו, סקוט משהו רווחים שהוא מעולם לא ציפה שהוא הופך לתחושה שעצרות כל בית הספר.

העולם על פי דינו- dino time תקציר

שם הסרט- העולם על פי דינו
שנת יציאה - 2012
תקציר-אין שום דבר שארני אוהב יותר מהרפתקה מצוינת. בין אם הוא התקרבות ברחבי העיר על הסקייטבורד שלו רקטות המופעלות או לגנוב צצה מוקדמת בתערוכת מאובנים החדשות והמגניבה במוזיאון הדינוזאורים, ארני לא מאפשר שלטון הנוקשה של האמא שלו, סו (ג'יין לינץ') או נשרך אחריו אחות, ג'וליה , למנוע ממנו בוחש קצת כיף. כשבקרתי בביתו של חברו טוב מקס, דרדוויל ארני כושל על ההמצאה האחרונה של האבא של מקס: מכונת זמן מלוטשת, דמוית ביצה. כאשר ג'וליה פורצת בב ... יותר

Jelly T - ג'לי טרזן תקציר

שם הסרט: Jelly T - ג'לי טרזן
שנת- 2012
תקציר-
ביישן והרגיש איוון 10-בן, נרדף על ידי הבריונים בבית הספר והתגרה כמו "הג'לי טרזן" על ידי האבא של המאצ'ו השאפתן שלו, כמעט ולא יכול להאמין למזלו כאשר מכשפה מערבבת שיקוי קסם שגורם לו "הטוב ביותר בכל דבר" -ליום אחד. אבל הם מעצמות המפתח לאושר?