ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

הבלתי אפשרי The Impossible תקציר

שם הסרט: הבלתי אפשרי The Impossible
שנת יציאה: 20.12.12
תקציר:סיפור מפחיד ורגשי המבוסס על ניסיונה של משפחה אחת של הצונאמי 2004, בלתי אפשרי הוא חשבון משכנע של התמדה והישרדות לנוכח אסון וכאוס בלתי נתפס.

מריה (נעמי ווטס), הנרי (יואן מקגרגור) והשלושה בניהם להתחיל את חופשת החורף שלהם בתאילנד מצפים לכמה ימים בגן העדן טרופי. אבל בבוקרו של 26 בדצמבר, כמשפחה מרגיעה מסביב לברכה לאחר חגיגות חג המולד שלהם בלילה שלפני, בשאגה מפחידה מתרוממת ממרכז הארץ.כמריה קופאת בפחד, קיר ענק של גזעי מים שחורים על פני שטח המלון כלפיה.

הנרי תופס את שני בנים הצעירים, סיימון ותומס, אבל זה מאוחר מדי: את מנפץ הגלים לתוכו עם כוח עצום ומחלץ את אחיזתו. מריה היא דחפה מתחת למים, שם היא נמחצה וחבולה מפסולת אל סף המוות. בסוף היא משטחים בים שחור סוער, אשר שקוע מלון בן שלוש קומותיה ונוף המקיף אותה. התנשפויות מריה לנשימה, בזמן שהיא מנסה להבין מה בדיוק קרתה, משוכנעת שמשפחתה כבר נמחקה בהרף עין. אבל אז, בנה הבכור, לוקאס (טום הולנד), המשטחים קדימה כמה מטרים בשיטפון הפראי. פנים אל פנים עם משהו בלתי צפוי ובלתי נתפס, היא חייבת להילחם נגד כל הסיכויים להישרדותו של הילד שלה.ושלה עצם.

מבוסס על סיפור אמיתי, בלתי האפשרי הוא חשבון בלתי הנשכח של משפחה נתפסה, עם עשרות אלף זרים, בבלגן של אחד מאסונות הטבע הקשים ביותר של זמננו. אבל האימה אמיתית בחיים ממתנת את התצוגות בלתי הצפויות של חמלה, אומץ וחסד פשוט שמריה ומשפחתה נתקלות בשעות האפלות ביותר של חייהם. שניהם האפי ואינטימי, הרסני והמרומם, את הבלתי האפשרי הוא מסע לליבה של הלב האנושי.
טריילר:

2 תגובות:

  1. סרט מעולה לדעתי, אבל מאוד קשה לצפייה. חלק ניכר מהסרט הייתי עם היד על הפרצוף ולא הייתי מסוגלת להסתכל על המסך. מדובר על אחד מהסרטים לצפיה ישירה המוצלחים שיצא לי לראות בשנה האחרונה ואני מאוד ממליצה.

    השבמחק
  2. http://www.youtube.com/watch?v=TUBlncZFJuQ
    הבלתי אפשרי המלא לצפייה ישירה עם תרגום

    השבמחק