ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שלישי, 26 במרץ 2013

ג'י איי ג'ו סוגרים חשבון GI Joe 2 Retaliation תקציר


שם הסרט: ג'י איי ג'ו סוגרים חשבון GI Joe 2 Retaliation
שנת יציאה: 2013

טריילר:

 תקציר: כמה מודיעים חדשים, כולל ווקר, ברוק ורובין. ווקר הוא חכם-הקרקר שבחבורה, שתמיד מתבדחת על האמהות של אנשים אחרים. רובין הוא מומחה לכלי נשק אקדח, לאהוב, שמדבר באהבה על הרובה האחרון שלה גבוה במיוחד טק. (מה שגורם לוקר אומר שהוא אוהב את "בנות עם רובים.") ברוק הוא מ'מכסה המנוע והוא מקשיב להרבה סייפרס היל בטייפ שלו בזמן מסתכל בתמונות של התאומות שמונה שנים הישנות שלו. (כאשר הוא לוקח את התמונה מתוך שקית ניילון אטום, ווקר מקווה שהוא מביא כמה מכדורי גבינת הפיסטוק המפורסמים שלו.)

בשלב מסוים, כאשר רובין, ברוק ועוד ג'ו בשם סם נמצא במנוסה, הם לוקחים מקלט בשכונה הישנה של ברוק, שבו אחד מhomies, המקועקע badass אבנים קרה בשם ערימות, מבטיח לעזור לו בכל דרך שהוא יכול. ערימות ורוק כמו אחים מאם אחרת, וערימות אומרות ברוק שהם יוכלו להתחבא במרכז rec הישן. הוא אפילו יכול לחבר ברוק עם סט חדש של גלגלים, שרעו את אבל "על נמוך." (הבדיחה היא שהגלגלים הם באופן ברור לא על נמוך, בגלל שהם מפוארים וחזקים מדי.)

מאוס, שהוא המגויס הטרי בנבחרת שחקה על ידי יוסף Mazzello. הוא בחור מדרום, "18 הולכים על 11". אין לו שום ניסיון קרבי אמיתי, אבל הוא שחק הרבה Call of Duty. וכשהוא הולך נגד אחד מהמודיעים העליונים בבדיקה כדי לראות מי יכול למשוך רימון יד מתוך ברכה גדולה מחוץ למים בשיניהם, זוכה עכבר. הוא מרים את ידיו בנצחון, ויורק את הרימון, ואמר "בנג". הקהל של חיילים צופים זה משתגע.

צל הסערה הצעירה. נראה לי שנקבל כמה פלאשבקים לילדותם של עיני נחש וצל הסערה. עיוור ראשי (בגילומו של RZA!) מדבר לסטורם צל על טעויותיו הראשונות בקריינות, בעוד אנו צופים צל הסערה הצעירה בורח דוג'ו. עיוורים שהיה לו הורים שואלים את הרווח הגדול ביותר מנהיגת צל הסערה מדוג'ו: היריב שנסע מבית בסערה, או "אדם שלזרועותיך נרדפו". אנו רואים שצל סטורם קבל מקלט אצל "איכר גברתן" שנתן לו שמיכה ובשל עבורו על ידי אש. ולאחר מכן, אנו רואים את האיכר החסון, מי באמת-הנינג'ה סופר בתחפושת, והרג אדון הנינג'ה.

המון המון מנהיגי העולם יש איזה סוג של פסגה, שבו כולם מסכימים על צמצום הנשק הגרעיני שלהם, וכל זה חוזר להחריד טעה, כמובן. ארה"ב השיקה את כל ציפור שלו באוויר, וכולם מנסים להחליט אם להגיב ולגרום למלחמת העולם שלישי. אנשים אומרים שחרא מדהים כמו, "בואו רישומי ההיסטוריה שהיה אחראי לטירוף הזה." ו" לא יכול להיות אין מנצחים! "

ואז Zartan - אמן התחפושות שהחליף את נשיא ארה"ב בסרט הראשון - בעצם אומר לכולם שארצם יכולה לשרת אותו או למות. הוא לגמרי רוצה את כל זה, בן אדם. Zartan מספר את רפש muckety הצרפתי כי מעתה והלאה "אתה מדווח למשרד פנים". אבל לפחות רוסיה היא התרסה, אומרת Zartan "אתה הצלחת רק מאחד אותנו ... נגדך". בנפרד, אנו רואים את הנשיא הפקיסטני, שעומד על דעתו שנותנות לטרוריסטים מחסה, פתאום מקבל נרצח יחד עם להב טיטניום.

לקטר, נבל חדש המצטרף לכוחות עם Zartan בחדירה לבית הלבן. (ומתברר דירוגי האישור של הנשיא האמירו מאז שהוא הפך רע.) לקטר כבר הודח מהכלא, כך שהוא יכול להתפתח לכל כלי נשק ההייטק הרעים יכולים לדמיין ... וכמה שהם לא יכולים. לקטר וחבריו סמית' וג'ונס מחזיקים אסיר סנטור אמריקאי וחוקרים אותו. "זה נקרא לוח מים ... אבל אף פעם לא משתעמם", היא מתענגת ג'ונס.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה