ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שלישי, 26 במרץ 2013

תרז Therese Desqueyroux תקציר

שם הסרט: תרז Therese Desqueyroux
שנת יציאה: 28 במרץ ,2013
טריילר:

תקציר:1927 הרומן האגדי של פרנסואה מוריאק החיים בפרובינציה הצרפתים הובא לתפארת על המסך על ידי ישוער קלוד מילר בסרט הגמר שלו. צולם בפאר כדי ללכוד את יפיו המלא של האזור לנדס אורנים המיוערים בדרום המערב צרפת, תרז DESQUEYROUX הוא דרמת תפיסה יפה של טעם מעודן. שחק להפליא על ידי אודרי הטוטו הזוהר, תרזה היא גיבורה נחצבה מאותה המנייה כמאדאם בובארי או אנה קרנינה, שהנישואין חונק אותה הפרובינציאלית. התרזה נישאה פחות לאהבה מאשר לנוחות, אבל זה לא זמן רב לפני שהאדישות וחוסר העניין מזדמנת הראתה לה על ידי הבעל השחצן, ברנרד (ז'יל ללוש), מקובע את דעתה בתנועה. חיים קלים בהתחלה, כאחוזות עץ האורן של ברנרד לשמור את שניהם בחיק מותרה. אבל כאשר החבר הכי הטוב של תרזת אן (Anais Demoustier), שהוא במקרה גם אחותה הצעירה של ברנרד, מתאהב עד טירוף עם גבר פורטוגזי צעיר ונאה, תרז מתחיל לראות את מה שהיא כבר חסרה בחיים שלה. יחניק על ידי משפחתו של ברנרד לשכנוע אן לוותר כלולות המתוכננות שלה, היא מתחילה לראות את העצמה המדהימה מהמקור הראשונה של אהבה לוהטת, כמו אנה תלך לכל אורך לשמור על המאהב שלה בצד שלה. בקרוב, תרזה מתחילה מאבק שלה נגד משפחת Desqueyroux המדכאת. (ג) MPI מדיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה