ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שלישי, 26 במרץ 2013

חנה ארנדט Hannah Arendt תקציר

שם הסרט: חנה ארנדט Hannah Arendt
שנת יציאה: אפריל, 2013
טריילר:


תקציר:
הנשגב ברברה Sukowa reteams עם במאי מרגרטה פון טרוטה (חזון, רוזה לוקסמבורג) לסרט ביוגראפי החדש המבריק של פילוסוף יהודי הגרמני משפיע והתיאורטיקן הפוליטי חנה ארנדט. הדיווח של ארנדט על משפטו של 1961 נאצי לשעבר אדולף אייכמן בשנוי במחלוקת ניו יורקר הן על גילום דמותה של אייכמן והיהודיה המועצות הציגו התפיסה כעת המפורסמת שלה "הבנאליות של רוע". באמצעות קטעים ממשפט אייכמן בפועל ואריגת סיפור שמשתרע על פני שלוש מדינות, פון טרוטה יפה הופכת את התשוקה לעתים קרובות בלתי הנראית של מחשבה לimmersive קולנוע, דרמטי.בחירה רשמית בפסטיבלי קולנוע יהודים בניו יורק הבינלאומית של טורונטו, וגם חנה ארנדט שיתוף כוכבי קלאוס פוהל כפילוסוף מרטין היידגר, ניקולא Woodeson כניו יורקר עורך ויליאם שון, ושני זמן אוסקר מועמד ג'נט המקטירה (אלברט יובס) כסופר מרי מקארתי. (ג) Zeitgeist

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה