ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שלישי, 26 במרץ 2013

גוף מארח THE HOST תקציר

שם הסרט: גוף מארח THE HOST
שנת יציאה: 28 במרץ , 2013
טריילר:

תקציר:

כאשר נערה נחטפה מאביה על ידי מפלצת ענקית מחרידה שעולה מנהר האן לעשות שמות בסיאול, כל משפחתה יוצאת לאתר את החיה ולהביא הביתה את הילדה שלהם לבטיחות בקוריאני במאי דרום ונג התכונה גדולה בתקציבו של יצור, Joon-הו. הי-הבאנג הוא אדם דלים אמצעים שמפעילים מזנון על גדות הנהר האן. יחד עם בנו המפגר במקצת הבכור, גאנג-du: בתו של כנופיית דו הצעיר, יון-SEO, חץ וקשת אלוף הבת נאם-joo; ומובטל, בן משתמט, נאם איל, הצליח הי-בונג לשמור על מערכת יחסים קרובים עם משפחתו למרות הקשיים שמגיעים עם להיות אב יחיד. כאשר שטן משתולל מתפרץ מהאן וזורק את העיר של סאול למצב של חירום, גאנג-du הוא שבור לב לראות הילדה הקטנה היקרה שלו אספה על ידי יצור הקשקשים ומסע המופלא ליעד בלתי ידוע. זו משפחה אחת שתמיד נדבקת יחד עם זאת, וכמו שאר שוכני העיר לטרוף לתפוס מחסה, הי-bong, גאנג-du, נאם-joo, ונאם איל יצא כדי להוכיח שהם לא נותנים הילדה הקטנה שלהם ללכת בלי קרב. ~ ג'ייסון ביוקנן, Rovi

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה