ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שלישי, 26 במרץ 2013

הפוכים Upside Down תקציר

שם הסרט: הפוכים Upside Down
שנת יציאה: אפריל, 2013
טריילר:


תקציר: מאז שאדם (ג'ים סטורג'ס) ועדן (קירסטן דאנסט) התאהבו כמו בני נוער, הקשר ביניהם התמודד סיכויים אסטרונומיים.הזוג מופרד לא רק על ידי מעמד חברתי וכפוף מערכת פוליטית בלהפריד ביניהם, אלא גם על ידי מצב פלנטרית פריק: הם חיים בעולמי תאומות עם gravities המושך בכיוונים הפוכים, הוא על פני כדור הארץ מוכת עוני בהמשך, היאבעולם העשיר, הנצלן לעיל. צריחותיהם ניצנים אבל הרומנטיקה אסורות לעצירה טרגית שבו סוכני משמר הגבול הבין פלנטרי-ללכוד אותם ועדן סובלים ככל הנראה נפילה קטלנית. אבל כאשר, כעבור עשר שנים, אדם לומד היא בחיים ועובד בתאגיד גדול שמתנשא המטה מתחבר כוכבי לכת שלהם, הוא יוצא למסע מסוכן לחדור את החברה ואת העולם העליון כדי לחדש את הקשר עימה. הפוך היא הרפתקה רומנטית מדהימה חזותי שמציבה את השאלה: ומה אם האהבה הייתה חזקה יותר מכוח המשיכה (ג) מילניום?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה