שם הסרט: סיפורים שאנו מספרים
שנת יציאה: 2013
תקציר: משפחות ליצור סיפורים משלהם. סיפורים עברו מדור לדור, ובדרך זו בעבר ממשיך לחיות, אבל זה גם יכול להיות מוסתר או מעוותים. ג'ואן דידיון כתב מפורסם, "אנחנו אומרים לעצמנו סיפורים על מנת לחיות". ויכוחים משפחתיים לעתים קרובות יורדים לאשר "מחזיק" את הנרטיב, או איזו גרסה שהוחלט עליו כאחד "האמיתי". הסרט התיעודי המרתק של שרה פולי, "סיפורים שאנו מספרים," הוא לכאורה על האמא שלה, דיאן פולי, שנפטר בשנת 1990.סרט חזק ומתחשב, זה גם לא מה שנראה בראשון, שהוא חלק מפולי הנקודה מופיע להתעניין בקבלת. ניתן את האמת אי פעם באמת להיות ידועה על שום דבר?
בדברו על "סיפורים שאנו מספרים," זה חשוב להימנע מלחשוף את הפתעות חבויות בתוך הסרט, הפתעות של עובדה והפתעות של המבנה של פולי, משום שגילוי המקום שבו אמר הפתעות סרט חבילות האגרוף הגדול ובלתי מחיק ביותר שלה. ההפתעות לא פועלות כרגעים זולים "תפסתי אותך", אבל במקום לסגת רעלות כדי להראות רמות, גוונים, ניואנסים. דיאן פולי מגיע אלינו בברים, ואנו נאלצים להתאים מחדש את הפרשנות שלנו שלה לאורך כל הסרט כפרטים חדשים מתגלים. בשלב מסוים, אחד מהמרואיינים של פולי דוחה את הרעיון שיש לכולם מספרים את אותו הסיפור. ככל שהוא מודאג, רק שני אנשים שיש לי "נכון" כדי לספר את הסיפור הזה, וזה הוא שני האנשים המעורבים. אחרת, הוא אומר, "אתה לא יכול לגעת בתחתית אי פעם". בטעות, בביקורת שלו, הוא מביע את כל הנושא של פולי
טריילר:
שנת יציאה: 2013
תקציר: משפחות ליצור סיפורים משלהם. סיפורים עברו מדור לדור, ובדרך זו בעבר ממשיך לחיות, אבל זה גם יכול להיות מוסתר או מעוותים. ג'ואן דידיון כתב מפורסם, "אנחנו אומרים לעצמנו סיפורים על מנת לחיות". ויכוחים משפחתיים לעתים קרובות יורדים לאשר "מחזיק" את הנרטיב, או איזו גרסה שהוחלט עליו כאחד "האמיתי". הסרט התיעודי המרתק של שרה פולי, "סיפורים שאנו מספרים," הוא לכאורה על האמא שלה, דיאן פולי, שנפטר בשנת 1990.סרט חזק ומתחשב, זה גם לא מה שנראה בראשון, שהוא חלק מפולי הנקודה מופיע להתעניין בקבלת. ניתן את האמת אי פעם באמת להיות ידועה על שום דבר?
בדברו על "סיפורים שאנו מספרים," זה חשוב להימנע מלחשוף את הפתעות חבויות בתוך הסרט, הפתעות של עובדה והפתעות של המבנה של פולי, משום שגילוי המקום שבו אמר הפתעות סרט חבילות האגרוף הגדול ובלתי מחיק ביותר שלה. ההפתעות לא פועלות כרגעים זולים "תפסתי אותך", אבל במקום לסגת רעלות כדי להראות רמות, גוונים, ניואנסים. דיאן פולי מגיע אלינו בברים, ואנו נאלצים להתאים מחדש את הפרשנות שלנו שלה לאורך כל הסרט כפרטים חדשים מתגלים. בשלב מסוים, אחד מהמרואיינים של פולי דוחה את הרעיון שיש לכולם מספרים את אותו הסיפור. ככל שהוא מודאג, רק שני אנשים שיש לי "נכון" כדי לספר את הסיפור הזה, וזה הוא שני האנשים המעורבים. אחרת, הוא אומר, "אתה לא יכול לגעת בתחתית אי פעם". בטעות, בביקורת שלו, הוא מביע את כל הנושא של פולי
טריילר:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה