ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שישי, 20 בספטמבר 2013

תוכנית בריחה טריילר + תקציר 2013 escape plan

שם הסרט: תוכנית בריחה
שנת יציאה: 2013
תקציר: ריי ברסלין (סילבסטר סטאלון) הוא הסמכות המובילה בעולם באבטחה מבנית. הוא נותח כמעט בכל בית כלא ברמת אבטחה גבוהה. לאחר שממוסגר על ידי אלמונים, שכל התחכום והמומחיות של רסלין עומד להיות לשים לעבוד במבחן המאתגר ביותר שהוא אי פעם בפני: לברוח ממתקן כליאת ההייטק זה עיצוב מבוסס על הפרוטוקולים שלו עצמו.

ארנולד שוורצנגר משחק אמיל Rottmayer, אסיר מורכב עם מספר רב של גוונים של אפור. הוא האיש שנלחם כדי לשמור את האסירים מלאבד את אנושיותם בשעתם הקשה ביותר כפי שהם נאבקים יחד כדי להישאר בחיים.

ג'ים Caviezel משחק הובס, פקח הקבר. זהו הסוג של מתקן כליאה העוסק באסירים שאין ממשלה רוצה בספרים שלה.השומר הראשי של המתקן בטחוני מרבי, דרייק, הוא שיחק על ידי שחקן אנגלי והכדורגלן בדימוס ויני ג'ונס.

"50 סנט" קרטיס ג'קסון משחק שש, הטכנולוגיה גבוהה יד ימינו של ריי ברסלין ומומחה. מכופתר עם ​​הרחוב אורב מתחת לפני השטח, ששש נקרא על שמו בצדק, כי כשהוא מדבר, זה רק מעל ללחישה ... אבל זה לחישה עם גישה ויתרון שיכול להפוך מרך לירידה רצינית מתים כהרףהעין. וינסנט דונופריו משחק לסטר קלארק, השותף העסקי של רסלין ומנכ"ל B & C האבטחה, חברת האבטחה העצמאית משלהם שנשכרה על ידי הלשכה הפדרלית של בתי סוהר לבדוק את תקינות מתקני האבטחה המרבית שלהם בפריסה ארצית. איימי ריאן משחק אביגיל רוס, עסקאות ואחד ממקורביו הקרובים ביותר של Beslin ב-B & C לביטחון כל שקע-of-. סם ניל הוא יצוק כד"ר אמיל Kaikev, רופא הכלא מוטבע בתוך הקבר, שהוא אוהד את מצוקתה של ברסלין.
טריילר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה