ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שישי, 27 בספטמבר 2013

בן יחיד Child's Pose טריילר + תקציר 2013

שם הסרט: בן יחיד  Child's Pose
 שנת יציאה: 2013
טריילר:


תקציר:
קורנליה היא חבר של האליטה הבורגנית המיוחסת של חברת בוקרשט עכשווית. היא לומדת חזרות אופרה ויש לו מסיבת יום הולדת מפוארת נזרקה לכבודה : היא מקושרת היטב . אבל כאשר בנה Barbu , שאנחנו יודעים התנכר לה , שעבורו היא מאשימה את החברה שלו, הלהיטים והורגת אתנער צעיר בהמכוניתבאחד הלילות , את הטון של הסרט מתחיל מורףממה שנראה בתחילה כמומצחיק , אולי קומדיה עצובה של נימוסיםלמחקר דמות כהה הרבה יותר ומאכל . קורנליה תינעל לפעולה, מקבל Barbu לשנות את הצהרתו , שידולומתן השוחד למשטרה להעלים עיןלפרטים מסוימים , בניסיון לשחד אתהעד,ולערום את החקירה עם מומחי נטייה להיותבפינה שלה . לאורך כל זה , ההורים הרבה יותר העניים שלהילד המת מקבלים רק מחשבה שטחית ממנה, ולאחר מכן יותר כבעיה שיש לפתור איכשהו ( שהיא זקוקה להם כדי להחזיר את התיק נגד בנה ) מאשרכאבל , ובצדק כועס, בחור בני אדם , ועמיתו להורים בזה.
אבל רק כאשרהסרט החל למסות את הסבלנות שלנו,ועבודת המצלמה חסרת מנוחה החלה באחקטן , אנחנו נכנסיםישר הביתהבשיאשכמעט מצליח להבין כל החלטת בימוישהגיעה קודם לכן. אנחנו לא רוצים לקחת את הסיכון של אפילו מרחוק מקלקל אותו , למרות שזה לאטוויסט אוהתגלות , ולאהרחבה הגיונית שלהסיפור שבו כבר טיפלו . אבל מה מופלא בו הםקרובים עוד תופס על פניו של קורנליה , כפי שהיא מספקתמונולוג יוצא דופן שבו יש את ההבנה שלהשיש לנו נובעיםמשאר סרטנוניתוח , בסינון , בוחן בדקדקנות כדי לגלות אם היא אמיתי או אם זה הוא עוד אחד מהתכסיסים שלה. אבל גיאורגיו ,שחקנית גדולה באמת , כאן הוא משחק את החלק של אישה שהיא בעצמהשחקנית גדולה , ואנחנו לא יכולים לתפוס או החוצה,והסרט עובר לסיומו לאחר שמזכה השתמר האמביוולנטיות הזאת בצורה מושלמת. ברבעון האחרון של "ילד תנוחה של " הוא כל כך חזק להפליא שזה עושהמסע לפעמים קודר שווה עם דבק ליעדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה