ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שישי, 20 בספטמבר 2013

גשם של פלאפל 2 תקציר טריילר

שם הסרט:גשם של פלאפל 2
 שנת יציאה: 2013
תקציר: מעונן עם סיכוי של קציצות 2 מרים שם הקומדיה הלהיט של Sony תמונות האנימציה הפסיקה. הוא סוף הסוף הכיר בגאונות של ממציא פלינט לוקווד כפי שהוא הוזמן על ידי אלילו צ'סטר V להצטרף לחברת קורפ בשידור החייה, שבו הממציאים הטובים והמוכשר ביותר בעולם ליצור טכנולוגיות לשיפור האנושות. יד ימינו של גל צ'סטר - ואחת מההמצאות הגדולות ביותר שלו - הוא בארב (אורנגאוטן מפותח עם מוח אנושי, שהוא גם ערמומי, מניפולטיבי ואוהב ללבוש שפתון). זה תמיד היה החלום של פלינט שיוכר כממציא דגול, אבל הכל משתנה כאשר הוא מגלה שהמכונה הידועה לשמצה ביותר שלו (שהופך מים לאוכל) עדיין פועלת ועכשיו היא יצירת כלאיים במזון מן החי - "! Foodimals" עם גורל האנושות בידיים שלו, צ'סטר שולח פלינט וחבריו למשימה מסוכן טעימה, נאבק tacodiles רעב, shrimpanzees, פאי תפוחים, thons-cheespiders בייקון הכפול ויצורים מזון אחרים כדי להציל את העולם שוב!

טריילר:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה