ברוכים הבאים לבלוג שלנו אודות הסרטים הכי חמים ברשת. מטרת הבלוג היא לעדכן אותכם הגולשים בסרטים הכי טובים שעומדים לצאת או יצאו כבר והם חדשים בקולנוע.
סרטים מומלצים זהו פלטפורמה מיוחדת לגולשינו, צוותינו דואג לעדכן אותכם ברשימת הסרטים האטרקטיבים ביותר לשנת 2011-2013.
אנו דואגים לעדכן את האתר כל הזמן לניחויותכם ולהמליץ לכם אודות הסרטים הכי טובים שיש כיום בקולנוע- סרטים חדשים שיצאו זה עתה לשוק הסרטים.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו לחווה קולנועית ולבחור איזה סרט הכי אהבתם.
סרטים מומלצים 2014, סרטים חדשים 2014- הכל באתר אחד!
כל סיקור של סרט יכלול פרטים חשובים אודות הסרט, תאריך יציאה וכמובן תקציר של הסרט וטריילר\פרומו.
מקווים שאהבתם, לשאלות, בעיות ומענות צרו קשר!

יום שישי, 20 בספטמבר 2013

קפטן פיליפס תקציר + טריילר 2013

שם הסרט: קפטן פיליפס
שנת יציאה: 2013
תקציר:סגה של קפטן ריצ'רד פיליפס, ימאי מסצ'וסטס נחטף על ידי ארבעה הפירטים סומלים במהלך הופעה ספינת מטען שגרתית בשנת 2009, התקיימה תחת בדיקת תקשורת ותשושה כמו סרט מתח גבוה התגלגלות ים בזמן אמת. תוכניות לעיבוד באורך מלא היו בלתי נמנעות בהקדם פיליפס חולץ.

אחרי ארבעה ימים, גורמים רשמיים בארה"ב התאוששו הקפטן, עצרו את החוטף בראש והרגו את שלושת גברים האחרים.החוויה הקשה המתוחה, אשר במידה רבה התקיימו בתוך גבולות סירת הצלה, השאירה מעט מאוד מקום לקישוט, זה היה בלתי נמנע שהבמאי פול גרינגראס, הידוע להפיכת אסונות בחיים אמיתיים לתוך ציפורניים במתח biters מציאותי עם "טיסת 93" ו "יום ראשון העקוב מדם , "הייתי להיגרר לפרויקט. אין זה מפתיע, אם כן, כי "הקפטן פיליפס," הטיפול "גרינגראס האופייני מהיר ואמיתיים לחייו של הסיפור עם טום הנקס בתפקיד הראשי, בכשרון מבין את התרחיש כפי שהוא שיחק בדמיונו של הציבור. עם זאת, גם בזמן שנעשה במיומנות, הסרט לא מצליח ללכת מעבר לחובתם, בעיקר תדלוק אותו פטפוט קוקטייל האירועים כבר השראה.
טריילר:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה